ВИНОВНА ЗА НЕЩО ХУБАВО – Предговор

by - януари 23, 2018





Предговор
*
Обикновено въображението ми работи много добре, като си мисля за нещо преди да заспя и после сънувам това, което съм си мислил. Да, да, но кажи ми за какво си мислила?
Искам друго да ти кажа. Стига с това. Като ти гледам профилната и си представям как лицето ми попада между ръцете ти. Не беше трудно – просто отворих снимката и си представих. Даже пак като я погледна и виждам ръцете върху бузите ми. Тя самата снимка предразполага.
*
– Сигурно цял живот ще си спомням тези два дни.
– Така е най-интересно, защото не знаеш как биха се развили нещата за повече от два дни.
–  Значи и с теб трябва да пробваме само за два дни.
*
-Убиваш ме с директни въпроси.
– Казах, че не пестя да кажа това, което мисля. Осъзнах, че истината е първостепенна при човешките взаимооотношения. Реших, че отсега нататък ще казвам само това, което мисля, ще бъда директна и няма да спестявам на никого нищо. По същия начин ще се опитвам да изисквам и от отсрещния човек да се държи. Просто смятам, че ако всеки казваше това, което мисли, нямаше да има такива недоразумения в общуването.
*
Винаги става различно. С всеки партньор се получава по различен начин и се чувстваш по различен начин. Най-гадното е да се влюбиш в някого, чийто аромат не харесваш. Нали знаеш, че всеки си има специфична миризма на тялото.
*
– Интересно е аз как се хвърлям в твоите словесни клопки, а ти все още не си ме опознала като характер.
– Не поставям никакви клопки. Явно новата ми житейска философия действа така на хората.
*
– Почти на сто процента бях сигурен, че нещо от сорта ще напишеш.
– Сега се изкара, че много добре ме познаваш.
– Начинът, по който изглеждаш, говори и за вътрешна красота (на духа). Да говориш по този начин не ти е вродено… И не ме питай “Как изглеждам?”. Не всичко е просто общуване.
–  Интересно. Мога да задам сигурно над десет въпроса по това изказване.
–  Знам за поне един. Прекрати с този нов начин на общуване и ще се чувстваш като себе си и ще ти бъде приятно, защото с този начин на комуникация единствено можеш да си осигуриш човек за една вечер и нищо повече. Вярвам, че си умно момиче и ще разбереш от какво искам да те предпазя… Аз какво съм тръгнал да се притеснявам за теб – имаш си глава на раменете. Да се върнем на темата как съм между ръцете ти…
*
– Защо заговори за секс още не първия си разговор с момиче?
–  Какъв секс?
– Сега вече не написа, каквото мислиш…
– Заради профилната ти … Като я погледнах и си представих как ръцете ти са върху лицето ми и оттам ми стана приятно да си представям такива неща… и продължих в тази насока. По принцип аз съм си такъв – на първата среща с момиче, ако само си говорим и тя не прави знак за нещо повече, разбирам, че съм фриендзонед и се оттеглям; пак на първа среща тя показва някакви влечения, аз я целувам, тя реагира, продължаваме с играта или тя си тръгва и така… Насилвам нещата до там, че момичето да се чувства свободна в избора си. Имай предвид, че за първи път ги пиша на момиче тези неща.
– Явно не вярваш в приятелството между момиче и момче или отивайки на среща, нямаш опция “само приятели”.
– Имам и приятелки момичета, но да, на среща отиваш с ясната представа, че или става нещо, или не.
*
– Ако обичам, съм като майка орлица.
– Това пък в каква връзка е?
– Тази с връзките.
*
Ако си се облякла, идвай. Всъщност това не е фактор – идвай, готов съм за теб.
*
– Малко ми се омота главата, защото спах до преди час и не знам ден ли е, нощ ли е.
– Като всеки ден посрещаш изгрева буден…
– За което ти си виновна.
– Думата “виновна” ме обвързва с нещо лошо май.
– Не, виновна си за нещо хубаво.
*
– До после, лудо мое.
– Лудо… Всъщност не знам на “лудо” или на “мое” да се изненадвам.
– Тъкмо щях да кажа “Значи “мое” ти харесва?”
*
Сега и теб те няма, какво ще правя? Край, животът изгуби смисъл.
*
Май-май ти създадох нов порок, но не искаш да си го признаеш.
*
Досега не съм си говорил по този начин с обекта на моето желание.
*
– Кога се прибираш в Пловдив?
– Понеделник вече ще съм там.
– Добре.
– Добре ли е?
– Всъщност не, ама …
– Кое ще е по-добре?
–  Шегувам сееее…
– Вместо да се шегуваш, трябваше да кажеш нещо от сорта “НЕ МОГА ДА ЧАКАМ ДО ТОГАВА, ИСКАМ ТЕ ПРИ МЕН СЕГА!!!”
–  Аз мислех да се огранича до “веднага”, ама и така става.
*
Ти си моето “SERENDIPITY”.  (кандидат за заглавие)
*
Интересно ми е да общувам с различни хора, но най-вече умни и мислещи хора. Такива като теб.
*
Целувката с теб беше рисков и повратен момент. Пък така рискувах да загубя приятел, но и да те спечеля и на друго ниво на комуникация.
Едва запомням всичко, което чувам от теб

1
– Аз не чакам чудото да се случи, ами …
– Да, ти сама правиш чудото.

Колкото повече те гледам, толкова повече виждам колко си хубава…

2
Последното парченце шоколад си е твое, за теб е …
Аз съм в твоя живот, значи ще фигурирам и в книгата по някакъв начин.

3
Ти си съкровището ми. Запомни едно – аз обичам, когато ме заливаш с ласки и бих дал поне двойно на това, което ти ще ми дадеш.

– Използвай това, което имаш.
– Хм… Желание?
– То е всичко.

4
По-добре да не се обвързваме, за да няма какво да късаме.

5
Ние сме като две парченца от един пъзел.

Като си жена, защо не си като всички?

– Взимам си парченце от душата ти всеки път. (казано след целувка)
– В замяна на едно от твоята …

6
Чувството не е впечатление, трябва да го почувстваш за да знаеш какво е. Като ти казах, че се привързвам към теб, тогава го изпитах.

Всеки път, когато ме караш да се чувствам перфектно, ще получаваш целувка – някой път нереална, друг път реална. И всички други целувки, когато поне малко се почувствам желан от теб и значим за теб – пак ще има целувка.

– Простосмъртните му викат “пеперуди в стомаха”.
– В резултат на какво се получават?
– На теб.
7
Разбрах, че съм влюбен в душата си … (казано в един доста интересен момент, в който и двамата говорехме за неща, които само ние бихме си разбрали)
8
Щом успя да разбереш това, което дори и аз не можах да разбера, ти си единствената за мен на този свят. От всички момичета/жени, с които съм бил, ти си единствената, която ме кара да обичам по странен, прекрасен, необикновен и великолепен начин.
9
Искам да ти кажа колко ми е хубаво да продължавам да се влюбвам в теб.

You May Also Like

0 коментара

instagram