"Остани" - Стефана Белковска

by - август 30, 2019


След като приключих „Остани“ съжалих, съжалих, че не съм я прочела по-рано. Има нещо пленително в стила на Стефана Белковска, което те кара да се наслаждаваш на книгата. Четенето ѝ може да се оприличи на разговор с добра приятелка. Сякаш сте се на чаша вино и  ти обяснява своята любовна история. Прекрасните описания наистина те карат да се чувстваш приятел на героите. И естествено, че ще е така. От такъв прекрасен автор не съм очаквала нещо по-малко. Благодарна съм, че се запознах със Стефана. Не само защото е изключително позитивна и талантлива личност, а защото допринесе за увереността ми да пиша.
След срещата ми с нея на представянето на книгата ѝ, нямах търпение да се прибера и да разгърна книжното тяло. С моите ангажименти това не стана по план, но всъщност планът е бил точно такъв. Всяка една от историите, които четях бавно ме мотивираха да направя нещо. На страниците на „Остани“ са представени четири истории на познати вече герои от предните ѝ две книги. Разбираме за неизгасващата любов между Тай и Луси, силата на чувствата между Майк и Ейнджъл, чувството на удовлетвореност, защото правиш другия щастлив между Роб и Кехая и вярата в точната половинка между Джесика и Роналд.
Всички тези емоционални истории са разиграни на различни места по света. Красивите природни картини допринасят за атмосферата. Една от идеите, които бих дала на феновете на Стефана е да направят Стефана trip, посещавайки местата представени във всичките ѝ книги. Така ще може да погледнете през очите на една влюбена в пътя жена, каквато е авторката, да се докоснете да вдъхновението ѝ и да създадете свои романтични преживявания на тях.

You May Also Like

0 коментара

instagram